۱۳۸۹ شهریور ۲۵, پنجشنبه

درانتظار قطع پا


در انتظار قطع پا                              {{آرش – صبحی}}
درحالیکه دولت جمهوری اسلامی گونی گونی دلارهای حاصل ازفروش نفت وگاز و مواد کانی ومواد پتروشیمی وغیرو را به حماس و حزب الله و موگابه و بولیوی وجهاد اسلامی حاتم بخشی میکند، ودر حالیکه رهبرحکومت جهل وجنایت وغارت ثروتهای ملی ایرانیان را تحت عنوان حمایت ازسیل زدگان مسلمان پاکستان به آن کشورمیفرستد، اما حضرت شان زورشان میاید که حتی یک سری به زلزله زدگان دامغان وسمنان وروستاهای تابعه بزند واز آنها دلجوئی وکمک های مالی و داروئی و... برای آنها ارسال گردد، گویا وظیفه حکومت اشغالگراسلامی اینست که پوست ملت ایران را بکند وتسمه از گرده شان بکشد وبه دیگران عطا کند تا شاید یک روزی این حاتم بخشی ها دردی از دردهای بی درمان رژیم شان را دوا نماید. زهی خیال باطل!
هموطنان با دقت به شرح حال این خانم که درذیل این یادداشت آمده توجه کنید وببینید وظیفه حکومتی که صفت اسلامی وعدل وقسط را با خود به یدک میکشد درمقابل این زن درمانده که این فقط یکی از میلیونها ایرانی دردمند است چیست؟؟؟؟ زنی که از فرط پیشرفت بیماری درمعرض قطع پا قرار گرفته و قدرت وبضاعت مالی آنرا نداشته و ندارد که به درمان بیماری خود بپردازد، وآنطور که خود نوشته باید درانتظار آن بماند تا با بریدن پایش این درد علاج پذیربه مصیبتی علاج ناپذیر بدل گردد!!
آقای خامنه ای – آقای احمدی نژاد – آی سرداران پروارشده اسلام ناب محمدی که از فرط ثروت حتی انسانیت را نیز فراموش کرده اید. اگرهنوزبه اندازه ارزنی وجدان در درون خود سراغ دارید با دقت به وضعیت این زن بخت برگشته،  وبیماری او، وشرایط اسفناکش نگاه کنید وبا خود بیاتدیشید که حکومت اسلامی شما در قبال این زن درمانده چه وظیفه ای دارد. آیا مخارج درمان بیماری این زن بیچاره ودرمانده یک میلیونیم مبلغی میشود که شما به لاشخورهای تروریست درعراق و افغانستان و لبنان و... میدهید؟؟؟ مگراین نیست که: چراغی که بخانه رواست به مسجد حرام است؟؟ اگروجدان دارید هرچه زودتر بفریاد این زن برسید. اگر بوظیفه وجدانی واسلامی خودتان که بدروغ مدعی آن هستید، هستید!!! بفریاد این زن برسید. که اگرنرسید، ازخدای همین زن بیمار و درمانده واز خدای همه ایرانیان گرفتار میخواهیم که پروردگار قادر وتوانا همین درد وبدترازآنرا نصیب  خود یا یکی از اعضای خانواده تان بکند تا ازغضب خداوند بی نصیب نمانید.
هموطنان گرامی آنچه که باید خطاب به این حکومت جنایت پیشه نوشته میشد، شد. ولی گمان نمیرود که وجدانی دراین قبیله یافت شود که بیاری این زن بینوا بشتابند. سردار صادق محصولی بعنوان وزیرمولتی میلیادر رفاه میتواند با یک تلفن این زن بیمار را دریکی از بیمارستانهای سپاه یا دولتی بستری نماید وهزینه آنرا نیز از همان ثروتهای دزدیده شده ومیلیاردیش بپردازد ویا هزینه را از بیت المال پرداخت نماید. ولی اگراین سردار غارتگر هم نخواهد این کار را صورت بدهد، وظیفه فرد فرد هر ایرانی است تا با کمک مالی بهر مقدار ولو هزار تومان هزینه درمان این هموطن بیچاره را فراهم آورد. شماره حساب وفردیکه مسئولیت این زن دردمند را بعهده گرفته بشرح ذیل میباشد.
IR66 0120  0100  0000 1287  4752  87                         
این شمارۀ حساب با کد سراسری شبا میباشد که از هربانکی میتوان وجه رابه آن حواله نمود چنانچه از شعب بانک ملت قصد دارید حواله کنید فقط ده رقم سمت راست مورد نیاز میباشد
توجه فرمایید حتما بلافاصله پس از واریز وجه مبلغ واریز وکد پیگیری آنرا به ایمیل شخصی مدیر گروه بفرستید
ايميل آقاي جلايريان نازنين
hjallayerian@gmail.com
بنی آدم اعضای یک پیکرند         که درآفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی بدرد آورد روزگار     دگرعضو ها را نماند قرار
نرجس خاتون ژيانپور 51 ساله ساکن جنوب تهران هستم
حدود 6 ساله که دچار مريضي انسداد مجاري لنفاتيک در پا شدم
از نظر مالي بسيار ضعيف هستم و روزگارم به سختي ميگذرد
سه فرزند دارم – يکي از پسرهايم هم دچار مريضي ذهني است
پزشکان جوابم کردند –
حتي حاضرم پايم را از دست بدهم ولي... آنها حاضر به اينکار نيستند
حتی حاضرم خودم را بکشم،
اما میدانم این گناه بزرگی است و از عواقب آن میترسم
لطفا اگر ميتوانيد به من کمک کنيد و مرا از اين وضع نجات دهيد
اگر پزشکي وجود دارد که بتواند پايم را معالجه کند لطفا با من تماس بگيرد
من هنوز به زندگي اميدوارم و از خدا و شما انتظار کمک دارم
لطفا پزشک متخصص با من تماس بگيرد مرا نجات دهد

شماره تلفن: 09379521193 - 021.33702
   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر