۱۳۸۹ بهمن ۳۰, شنبه

ردار همدانی درماند. حالا سردار محمد نجارتهدید میکند!


سردار همدانی درماند. حالا سردار محمد نجارتهدید میکند!                        { آرش – صبحی }
آقای سردار بجنگ تا بجنگیم
سردار حسین همدانی فرمانده لشکر سرکوبگر محمد رسول الله که وظیفه اش تامین امنیت تهران بزرگ درکنار لشکر ثارالله میباشد، چند روزقبل ازخروش حماسی مردم ایران در روز 25 بهمن 89 با اشاره رهبر معظمش بمیدان آمد ومثل همیشه با همان ادبیات ارعاب وتهدید، وبا صراحتی بی نظیراعلام نمود که اگرفتنه گران، یعنی میلیونها ایرانی در روز 25 بهمن به خیابانها بیایند، لشکریان ولایت مطلقه فقیه چون گرگهای گرسنه به آنها حمله خواهند نمود وبا شدت و ( حدت) هرچه تمامتر به سرکوب وقلع وقمع مردم خواهد پرداخت. سردارکه چون رهبرش دچارسرگیجه شده، خوب میدانست که دارد یاوه میگوید، ولی باوراین یاوه گوئی برایش مشکل بود، اما در عمل دید که درسراسر ایران میلیونها ایرانی سرشار از خشم ونفرت به خیابانها آمدند و با گامهای کوبنده وشعارهای آکنده ازنفرت، خشم وخروش خودازرژیم جهل و جنایت وخیانت را بنمایش گذاشت، تاجائیکه جهانیان، ورهبران کشورهای مختلف جهان این خشم را ستودند وتمامی محافل حقوق بشری ومدافعان حقوق انسانی سبعیت رژیم در مقابله با مردم را تقبیح وحمایت خوداز ملت را اعلام نمودند. در چنین شرایطی بود که دیدیم سردارهمدانی، این عنصرقاتل و غارتگربجز تماشاچی بودن وصد البته وحشی گری هیچ از دستش برنیامد، ومردم ایران، بویژه شهروندان تهرانی با تمامی تهدیدها، وتوحشی که رژیم ازخود بنمایش گذاشته بود درابعادی غیرقابل تصوربا حضوری چشمگیر و گسترده آمدند وفریاد نفرت خودرا بر فضای سرزمین جنون گرفته وتحت ظلمش طنین افکن نمود.  سردارهمدانی ودیگرسرداران رشید اسلام سیاسی که دارند مرگ محتوم را در چند قدمی خود می بینند، دریافتند که برخلاف همه اهن وتلپ ها، رژیم منحوسشان – رهبر معظمش – وسردارن ریز ودرشت آن را هیچ راهی بجز تماشاچی بودن درپیش نیست، وباید به روزی فکر کنند که اگر بدست این مردم خشمگین گرفتار آیند که چندان هم دور بنظر نمیرسد، باید چه بکنند وبه کدام سوراخ بخزند که از خشم وقهرعمیق وریشه دارمردم دوربمانند.
این بارسردارهمدانی براساس آنچه که در روز 25 بهمن89 براو، و لشکر تحت امرش رفته بود، حرفی برای گفتن نداشت. با تمام وجود پی برده است که این سیل خروشان با تداوم حرکتهای بعدی که اول اسفند 89 نمونه دیگرآن خواهد بود پرخروش تروافزون تراز گذشته بمیدان خواهد آمد وهیچ نیروئی را یارای مقابله بااین سیل خروشان نخواهد بود. اووهمکاران جنایتکارش بخوبی میدانند که بزودی، روزی خواهد رسید که همه سرداران حلبی نشان وآدمکش باید بعنوان عناصری سرشکسته وبه حضیض ذلت افتاده، وشرمساردرپیشگاه یک ملت عصیان زده، خودرا برای نشستن در پشت میز محاکمه آماده نمایند تا پاسخگوی جنایات خود باشند.
بهمین دلیل بود که این بارنوبت جنایتکاردیگری بنام سردارمحمد نجار وزیر کشور بود تا بیاید و همچون طوطی، حرفهائی را تکرار کند که پیش ازاو سردارهمدانی قبل از خروش مردم در روز 25 بهمن 89 برزبان رانده بود. این سرداربی حیثیت و بی آبرو امروزشنبه 30 بهمن89 چون همیشه وارد میدان شد تا با اخطار وتهدیدهای تکراری اعلام نماید که اگر مردم بخیابانها بیایند با آنها با شدت تمام مقابله خواهد شد، یعنی همان اراجیفی که پیش ازاوهمپالگیش سردارهمدانی برزبان رانده بود ودرآخرهم نتیجه آنرا با گوشت وپوست واستخوان لمس کرده بود.
بعنوان یک ایرانی حاضر درصحنه وهمصدا با میلیونها هموطنم خطاب به سردارمحمد نجارمیگوئیم، تو هم هرکاری از دستت برمیاید کوتاهی نکن. ولی بداتن وآگاه باش که پرت وپلا گوئیهای توهم چندان تفاوتی با چرندیات سردارهمدانی ندارد، وملت ایران در روزیکم اسفند 89 با عزمی جزم تر، و با خروشی خشمگنانه تر، وگامهائی استوارتربمیدان خواهند آمد وپاسخ تورا نیز خواهند داد. این گوی و این هم میدان.
آقای سردار محمد نجاربدانید وآگاه باشید که دوران تهدید وارعاب مردم بستوه آمده ایران بخصوص جوانان این مرزوبوم بسرآمده، وملت ایران تصمیم گرفته است تا با استمرارحضوراعتراضی درقالب حرکات روبه گسترش خیابانی، وهربارگسترده ترازگذشته به حیات ننگین این حکومت سراسرظلم وفساد پایان، و گندابه بوی ناک ومتعفنی بنام جمهوری اسلامی را بخشکاند.
آقای سردار نجار ما بیشماریم.  پس بجنگ تا بجنگیم. ولی بدان که ما پیروزیم، چون حق با ماست
لازم به ذکراست که جمهوری اسلامی بوحشت افتاده ازهم اکنون تمامی خطوط تلفن موبایل وسیستم پیام کوتاه رامختل کرده، وخطوط اینترنت را نیز با اختلالات جدی مواجه نموده است. ولی باید بداند که اگرنه امروز، فردا وپس فردا وروزهای دیگرتصاویروعکسهای تهیه شده که حکایت از توحش و جنایات این رژیم دارد بر روی سایتهای مختلف انتشار خواهد یافت.
ایران 30بهمن89           ساعت 14

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر